fredag 14 mars 2008

Vårtecken och jag blir blondie igen!

Äntligen är våren här! Sol och 19 grader. Vid varje paus på jobbet tog vi chansen att sätta oss ute för att känna solens värme och självklart försöka få oss en liten bränning (vilket självklart är omöjligt - men man kan ju alltid låtsas!).

Sedan, efter lunchen, bar det av till frissan med en utav mina kollegor, en blond brasilana, som jag egentligen inte tål - men litar på när det kommer till hår och skönhet eftersom vi båda är "blondiner". Och visst hade hon rätt att de var duktiga på detta ställe. Och bra priser också! [bortsett från attt jag fick kompispris eftersom hon kände tjejen som jobbar där]. Stället var chic och personalen mycket trevlig. Så dit kommer jag definitivt tillbaka.

Så, våren har äntligen kommit och jag är blond.

Inga kommentarer: