lördag 8 mars 2008

jaha, så var den tillbaka

Förkyld. Igen.
Från ingenstans kom den. Allt var lugnt och så plötsligt kommer världens nysning. Och där gick startskottet. Två paket av näsdukar har redan gått åt och det finns inget jag kan göra.

Planeringen att gå ut ikväll verkar inte gå min väg. Möjligtvis om vi hittar på nåt lugnt istället. Men. Kanske är det bättre att stanna hemma och kura mig, för att inte bli värre och bli sjuk inför intervjun på tisdag. Sen var jag ju faktiskt ute och tog en apertivo igår med tjejerna..så min dos av fun har jag ju fått ändå. Men det var väl där det small.

För er som inte vet, så har temperaturen senaste veckan plötsligt sjunkigt från 18 till 8 grader. Och denna plötsliga förändring är inte så lätt att vänja sig vid. Och då blir man sjuk.

Attans.

Inga kommentarer: