lördag 15 mars 2008

Busy lördag!

Har haft mycket att göra idag - och har ännu en del kvar - men det har inte känts hetsigt alls.

Gick upp halv elva, frukost och började sedan städa lite smått, vilket tillsist blev en mer eller mindre storstädning. Min lilla coinquilina mår inte så bra och är sjukskriven 10dar så jag tog lite hand om henne också. Runt två var jag inne i stan, mötte upp två kompisar och shoppingrundan började.

Det blev:
* ett par vita byxor - 30 €
* en svart enkel men snygg klänning - 10 €
* Internetbetalning - 20 €
* chokladbrun skinnjacka för 80 € (egentligen 150€ men jag känner killen så jag fick kompispris!)

Så, shopping med en bra budget! Å inga dåliga grejer heller!

Kvällens planer:
* nu in i duschen och göra mig i ordning
* förbi Silvia för att hämt upp skinnjackan
* möta upp Jeny och Aime för att sedan möta ett gäng kompisar till J för att gå ut på middag tillsammans
* möta upp Judy med hennes nya italienska kompisar och drinka tillsammans

...sen får vi se vart kvällen leder oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå! Hallå! När får man se dig blond?? Bilder tack! =P
By the way, vad jobbar du med? Vart lixsom typ hehe Hoppas allt är bra! Puss

Graziella sa...

Jackie:
hihi bilder kommer :P
jag jobbar som volontär på ett ålderdomshem - ger dem frukost hjälper dem, och håller dem sällskap - och för det får jag bostad och mat. så det är helt ok, de är alla väldigt söta :P men jag behöver pengar och framförallt förändring!! så jag söker, men jag har redan ett back-up på ett hotell. så man kan säga att ja kan bbyta när jag vill egentligen....men vill först kolla om jag får jobb på diesel!