tisdag 25 mars 2008

feber

Resultatet efter dessa regniga dagar med blöta skor och fötter blev 38,4 graders feber.

Jag kände redan igårkväll att jag inte riktigt var på topp, och imorse på jobbet frågade jag sjuksköterskan om jag kunde få mäta febern. Och termometern visade 38,4. Det var bara att gå hem. Dessvärre kunde jag inte stanna hemma hela dagen och vila eftersom jag hade en träff med suzana för att gå till uniersitetet för att få information om kurser och annat. Så det var bara att ta sig in. Som tur var har det varit underbart väder idag med sol och allt, så jobbigare än febern var det inte. Men när jag kom hem var jag helt körd.

Så, jag skulle egentligen lämnat hunden hos Silvia ikväll när hon kommer hem, men jag orkar inte. Får bli imorgon.

Bye bye for now.

Inga kommentarer: