torsdag 20 mars 2008

can someone please stop me!

Det finns ingen gräns för mig längre. Jag vill för mycket. Varje dag lovar jag mig själv att ikväll ska jag ta det lugnt och för en gång skull gå och lägga mig tidigt, eftersom jag inte sovit så mycket senaste tiden och varje morgon vaknar som en zombie. Men icke sa nicke, jag hittar alltid nåt som måste göras och kompisarna hittar alltid mig för att hitta på nåt.

Måndag kväll bar det ut med min nya svenska kompis Suzana, hennes pojkvän och hans kompis. Det skulle inte bli sent, men på nåt sätt kom jag hem först 01.30.

I tisdags bar det av in till stan för att främst boka biljetter till museet Uffizi till mina föräldrar, sedan skulle jag lämna Francesco's Cv till Diesel eftersom de även letar part time och han skulle behöva byta jobb. ( - och eftersom jag redan pratat med hon som håller i det hela, kunde jag fråga henne om det fortfarande gick att lämna in hans CV. Ännu en gång sa hon att vi hörs i helgen, så jag fortsätter hoppas).
Sedan bar det av en sväng till Jeny för att hämta upp grejer jag glömt hos henne. För att sen ta mig till Francesco som bett mig komma och berätta allt. Och hem kom jag först 22.00.

Igår var det samma sak, skulle bara in till stan för att boka bord till helgens middagar, men det slutade med att jag hamnade på bio med Jeny och Aime. Så denna vecka har det inte blivit nåt sovande.

Ikväll vill Jeny ta mig ut och dansa - men nej, nu är det stop. I need to control myself!

I need to sleeeeeeeep!!!

Inga kommentarer: