fredag 23 november 2007

Äntligen helg!

Fredagsturen är över... är nu hemma och vilar mig. De senaste dagarna har varit ganska intensiva. Har jobbat och gått ut nästan varje kväll, och någon riktig djup sömn har jag inte haft heller om nätterna så nu är jag ganska trött.

Igår var jag hemma hos sardinerna - och jag höll mitt löfte, jag tog lite bilder! Kvällen var ganska lugn, vi snackade, skojade, experimenterade lite med middagen som bestod av melanzane - som vi testade att laga i ugnen med vitlök och peperoncino. Det blev faktiskt ganska lyckat...men inte perfekt.

Giordi och Silvia

Gigi

Vi ska höras ikväll, så vi får se vad jag hittar på...det är heller inte bestämt om jag verkligen åker till Rom. Åker jag skulle jag åka bara över en dag och jag vet inte om det är värt pengarna...hellre då att åka en hel weekend för samma summa och bo hos min kompis, som inte kunde just den här helgen. Men, sen är ju Issa i Rom....så, vi får se. Annars ser jag ju henne i Stockholm snart ändå men det skulle vara kul att träffas här när vi nu ändå är i samma land. Boh!

Oavsett vad hittar jag nog på något kul.

Inga kommentarer: