onsdag 28 november 2007

baraförattskrivanågot

eller......
??

Meningslöst skrivande. Har inte precis haft nåt att säga de senaste dagarna och har inte så mycket mer nu heller. Men jag kände ändå att jag ville kladda lite strunt här bara för att skriva något.

Jag har precis kommit underfund (med en viss ångest) att det nu är mindre än en vecka kvar tills jag lämnar det här numera underbara kära Florens. Det har gått lite för fort nu de här senaste veckorna och ska jag vara ärlig känner jag mig inte riktigt redo att komma tillbaka till det jag lämnat och lämna det jag hittat här...

Men vi ska ju trots allt inte glömma att jag kommer tillbaka, och antagligen kommer att skriva ett liknande inlägg dagarna innan jag lämnar kära Sveadala...

Och trots att jag klagat en del på vädret här, så är jag ändå inte riktigt redo att komma till ett minusgradigt-land med snöstorm. När jag fortfarande känner höstkänslan här...som, trots "kylan", är ganska mysig!

Men.
Jag ska passa på att förgylla mina sista dagar här i Florens krokar och kvällen till ära ska spenderas antingen på en sushibar (?!) eller någon annan restaurang tillsammans med mina nyfunna amerikanska vänner! Och mina små italienska pojkar G & F om de orkar haka på.

1 kommentar:

sophie sa...

åh. så nu hittade jag hit. vet inte varför det dröjt så länge.

jag hoppas vi hinner ses på måndag.

kram