torsdag 15 november 2007

- Det går bra nu -

Efter lite upp- och nedgångar här i Florens, både humör- och händelsemässigt, känns det som att saker och ting börjar fixa sig. Jag har äntligen hittat ett sätt att få internet genom mobilen på ett mycket smidigt och billigt sätt! Så imorgon ska det förhoppningsvis fungera så att jag slipper sitta här och störa/bli störd.

Jag får fler och fler kompisar, börjar få bra riktigt bra kontakt med mina kollegor och det har även kommit några unga praktikanter nu som jag börjat tjattra med. Min nya coinquilina är hur härlig som helst, väldigt ungdomlig av sig och lätt att umgås med. Vi har våra privatliv och bor i våra respektive rum, men det händer att vi äter tillsammans och infatti, ikväll blir det Grey's Anatomy chillkväll!

Sen har jag hittat en mysig och preppy liten jacka som jag såg på en tjej på tåget till Messina, och jag har äntligen hittat den! Och nu är den min ;)

Så...det går bra nu...på alla möjliga sätt....och allt går inte att skriva här! ;)

Inga kommentarer: