måndag 1 december 2008

SÅ: lugg eller inte??



Med tanke på att jag vill förändra mig ligger förändringen lite på håret just nu.

Som min kompis sa för ett tag sen "ditt hår är för simple för din rockiga stil". Men hur ska jag då klippa mig för att få en rockigare look utan att klippa av håret, och utan att ändra färg... Det enda svar jag kan ge mig själv är lugg... bara det att jag redan haft lugg (en annan typ i o försig) och har nu äntligen vant mig vid att vara utan. Men samtidigt kan jag hålla med om att min frisyr inte är så mycket mer än bara vanlig; långt rakt blont hår...

Så. Nu ställer jag frågan till er. Ska jag bara klippa till den frisyr jag redan har eller ska jag lägga till en lugg?? För långt hår vill jag fortfarande ha, om inte längre...
(foto taget från StockholmStreetStyle)

4 kommentarer:

Mia sa...

Lugg låter inte som en dum idé! Tror det kan passa ditt ansikte.
Har du självfall som jag får du inte glömma att den lär kräva styling varje morgon.
Ergo, jag skulle aldrig klara av lugg! :)

kram Mia

Mikaela sa...

klipp lite kortare och uppklippt OCH lugg tycker jag! ja jag mår bra, sjukt mycket i skolan bara men jag håller ut in i det sista innan julen. du verkar ju också ha det helt fantastiskt, du är där du hör hemma! även fast många saknar dig här! ska tänka ut lite band och tipsar snart. puss

sophie sa...

hm.jag är ständigt i krig med min lugg. men jag har ju världens jobbigaste hår. det kan nog vara en idé för dig....om jag vore dig skulle jag fundera på en mörkare hårfärg också...non ti vedi castana per caso?..=)..

hejdå snygging.

Graziella sa...

tack tack tack för era tips...

vi får se vad jag hittar på...

castano blir jag nog inte, men ja sophie, har nog tänkt slinga lite mörkare slingor för att tona ner det alldeles för blonda hår jag har nu...

iiih....har ännu en eller två veckor på mig att tänka...