onsdag 31 december 2008

För att vara på den säkra sidan...

...så önskar jag er alla

GOTT NYTT ÅR!!!
Jag kom tillbaka till Florens i lördags kväll efter en fyra dagars tripp till Finland där jag firade julen tillsammans med familj och släkt. Jag hade en underbar vacation och är lycklig över att ha fått möjligheten att åka hem över jul.
Nu istället är jag i Floren och har sista dagen på år 2008 framför mig. Imorgon jobbar jag till 18.30 och sen får vi se vad som händer. Sen jag kom tillbaka har det varit utekvällar varje kväll...öl efter jobbet, sen utekväll med dans med väninna och sen ikväll ännu en pubkväll med tjejerna från jobbet + ende kille Giacomo. Kvällen skulle bli kort men (som alltid) stannar jag längre än planerat och tillsist stöter vi på med en annan kompis med hans killkompisar och stannar tills, ja nu halv två...
Så, that's why I ain't got time to write....to busy hanging out with my friends...
Därför vill jag redan nu önska er alla ett riktigt gott nytt år...tänka sig att det redan gått ett år...
Vem vet vad 2009 kommer att erbjuda...
mina nyårslöften kommer i nästa inlägg...
PUSS PÅ ER ALLA!!

1 kommentar:

Mia sa...

Ojojoj nyårslöftena ser jag fram emot! :)

Jobb jobb jobb - jag hoppas du han med ett glas champagne dock vid tolvslaget.

Kram Mia