onsdag 3 december 2008

önskad biokväll blev till fotbollskväll i soffan...

I morse vaknade jag med längtan till att det skulle bli kväll så att jag igen skulle få gå och lägga mig... Det är något jag upplever nästan varje morgon nuförtiden.. Hur mycket jag än sover är jag alltid trött. Jag äter rätt, rör mig lagom och tar även vitaminer; men nej tröttheten ligger som en tyngd bakom mig.

Sen när jag väl kommer hem så blir det ju trots allt aldrig så att jag går och vilar mig direkt, vill alltid hitta på nåt. Och ikväll hade jag en otrolig lust att gå på bio (det är även onsdag så det kostar endast 5€) men ingen hade möjlighet att gå med mig så det blev att stanna hemma och chilla ensam då... upptäckte dock nu att det är fotbollskväll - MILAN - LAZIO - så det är inte så pjåkigt heller... vem missar inte sitt favoritlag när de spelar?! Forza Milan!!

Imorgon är jag ledig så det blir att fixa papper för nya körkortet, skriva ut flygbiljetten, fixa lite ekonomiska grejer, och sen blir det till sist dags för julklappsjakt!!

Inga kommentarer: