onsdag 3 oktober 2007

Listan

Jag fick lite trevligt besök idag på hotellet där jag jobbar lite då och då, tre kompisar som kom förbi för att ta ett glas vin och hälsa på. Man får ta varje sista stund tillsammans nu innan jag åker. Dagarna bara flyger iväg och mycket är redan inprogrammerat så det känns som jag har lite för lite tid på mig innan jag åker. Borde inte ha bokat upp mig på jobbet de där sista dagarna...men pengar är pengar! And I need it badly...

Idag var ja dessutom ute och körde själv första gången!! Tog körkort i måndags! Det är en helt sjukt konstig känsla, men det kändes faktiskt ganska naturligt att sätta sig själv i bilen och köra. Det gick till och med bättre än vad det gjort de senaste gångerna (när man iofs kände mer och mer press när uppkörningsdatumet började närma sig). Vuxenpoäng till mig - tack!

Kvar på listan är lite mindre avancerade grejer. Jag ska:
>> fixa och uppdatera ett CV som kan användas i Italien
>> mejla volontariatet och checka av lite saker
>> börja packa (ångest!)
>> inhandla det sista innan resan

Men det jobbigaste kommer vara att säga hejdå till alla...

Inga kommentarer: