tisdag 1 januari 2008

gott nytt år!


2007 ------->> 2008!


Ett helt nytt år med nya oskrivna blad som bara väntar på att bli nerkladdade. Det ska bli riktigt intressant och spännande att se vad det här året har att komma med för jag har absolut ingen aning om vad eller var jag slutar upp inför nästa nyår! Förut hade man alltid en någorlunda uppfattning; man gick i skolan och hade åtminstone den att gå efter, men nu är det helt upp till sig själv. Jag har alla möjligheter i världen.

Så, den ständiga frågan. Har jag några nyårslöften??

Hade inte tänkt ha det men efter allt det som hänt mig senaste tiden, med mobil-och kamerastölder kom jag inatt (efter att min mobil än en gång blivit stulen - men som denna gång på nåt mystiskt sätt hittades nånstans) fram till att jag måste vara mer försiktig med mina ägodelar, och inte lita på att ställen är säkra bara för att sällskapet är ens kompisar och deras kompisar. Jag har lärt mig en läxa och jag har inte råd att vara så här slarvig, trots att det många gånger inte berodde på mig.

Annars har jag nog inga fler löften - kanske mål, som förra året då mina mål var att ta vara på min sista tid i skolan med kompisarna och att ta mig ner till italien dit jag alltid velat flytta. Till italien kom jag och tagit vara på tiden med kompisarna kan jag definitivt garantera att jag gjort det här året.

2007 var ett underbart år som har gett mig så mycket och jag hoppas bara att det kommer att fortsätta rulla på lika bra - om inte bättre - det här året!



Tack och skål!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år vännen. Hoppas du börjar uppdatera mig och alla läsare om allt som händer... Pussspusss

Anonym sa...

Det där skrev Amelie.