måndag 28 januari 2008

Utmattad....men varför?

Jag är helt slut. Och jag vet inte ens varför.
Igår, söndag, sov jag till 13.30 för att sedan ligga kvar i sängen till 14.30 - tittandes på tv:n och smaska på apelsiner. Sen kom jag till sist upp och duschade av mig, och satte lite tvätt i tvättmaskinen.

19.00 hade jag träff med Silvia för att gå på Chokladfestivalen vid piazza Santa Croce och vi tog med oss hennes hud Rubber - som jag inte riktigt hurvida det var en bra eller dålig idé med tanke på att han är otroligt vild och galen och hoppar på allt som rör sig. Men vi fick oss några skratt av hans hysteriska beteende. Hur som helst blev det sent...som vanligt nä vi umgås...och jag kom hem först 00.30. För att sedan börja jobba 07.00.

Så, visst att jag är trött idag. Men jag hade ju fått min nästan 14 timmars sömn på söndagen så borde jag inte vara utvilad? Vet inte riktigt, känner mig febrig men jag har inge feber... Även min coinquilina säger att hon känner sig lite seg och dåsig. Det kanske är något som går... Vad vet jag. Tur att internet finns iaf. Pratar med kompisar, letat jobb.

Imorgon är en ny dag. Får se vad som händer då.

Buona serata!

Inga kommentarer: