söndag 30 december 2007

tiden går fort när man har roligt

jaha.
då har redan en månad passerat här i Sverige. och jag som trodde att jag skulle fortsätta blogga trots att jag var hemma - men nehej, det hade jag varken tid eller lust med. men, så blir det ju när man kommer hem till familj och vänner. man ska vara överallt direkt och vara tillgänglig hela tiden. och det första som händer när man landat är att dra igång med det stora jobbuppdraget som låg framför mig den första veckan --> Nobel-fredsprisgalan i Oslo slash big-big-conference-for-very-important-buisnesspeople. och myself som flowergirl/värdinna. orkar inte förklara - ni som vet ni vet. grymt kul var det iallafall. mötte Al Gore i trappen i Oslo - så det var ju nåt iaf.

hur som helst.
tiden har gått fort och har spenderats med kompisar och med familj. julen i Finland med moster och kusin, och nu nyår [imorn!] med alla kära vänner hemma hos Jennifer. för en gångs skull känns det som att nyår kommer bli bra - vi vet åtminstone vart vi ska vara och är någorlunda planerade!

sen den 12 januari bär det av igen. då återvänder jag till kära Florens och det känns bra. självklart kommer jag sakna alla här men nu har jag ju fått min tid med er - och vi är ju alla busy ändå - så det är nog time for me to go back!

får se om jag fortsätter skriva nu under dessa två sista veckor i Sverige eller om det kommer igång först på plats i Italien. non si sà!

gott nytt år på er alla iallafall! får se vad 2008 har att komma med....

Inga kommentarer: