tisdag 29 januari 2008

febern fortsätter..

Uschish vad jobbigt då...

Sov till 16.00 och upptäckte att febern gått ner lite. Fick i mig lite mat och började faktiskt tvätta lite och vara flitig. Men det tog inte lång tid förrän jag låg i sängen igen - utmattad. Det går inte att gå emot febern - it's stronger than you!

Så, nu har den gått upp igen men inte lika mycket. Och imorgon blir det en vilodag för mig - ganska skönt att slippa jobbet. Men konstig som jag är känner jag mig dum som lämnar jobbet - de som behöver mig på morgonen - men, NEJ grazzi! jag är volontär! jag jobbar gratis - de kan inte kräva att jag ska jobba och jag gör redan mer än vad jag behöver, så skärpning!

Så kul har jag när jag har feber och inget att göra. Pratar med mig själv.

Suck.

I helgen är det iallafall tänkt att jag och Silvia ska ta oss till Venedig för att kolla på den berömda Karnevalen! Hon har en moster där så vi kanske även stannar över natten...det ska bli kul! Nåt har jag (eller vi) åstadkommit idag iallafall!

Inga kommentarer: