måndag 21 januari 2008

Onödigt vetande, men så är det...

Vill bara informera er som försöker nå mig på msn; den har helt hakat upp sig...den loggar ut mig konstant och jag börjar bli lite smått trött på mitt idiotiska internet. För den verkar heller inte låta mig gå in på italienska websidor, nej endast de svenska kommer jag fram till. Men just nu behöver jag in till postens hemsida och till söka-jobb-sidan men det gåååååår inte!

Jobbet börjar trötta ut mig rejält, jag har väl antagligen inte vant mig än med de tidiga mornarna. Och eftersom jag slutar precis efter lunch däckar jag direkt när jag kommer hem. En timmas paus blir två och sen har jag ingen lust att göra nåt. Skulle ha träffat Silvia idag, men varken hon eller jag har hört av oss så niente.

Nej, nu ska jag skärpa mig. Har försökt hitta nån bra seriös bild på mig [notera att den ska vara seriös - vilket är väldigt svårt att hitta när vi pratar om Grazzi] som jag kan klistra på mitt CV. Fra har sagt att man måste kunna se mina blågröna ögon men hur lätt är det om jag får ursäkta mig?! Och kommer jag skriva ut alla papper i färg? Knappast! Jaja, jag hittar väl nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahha bild till CV:t är inte lätt att hitta. Jag har precis skickat iväg mitt!

Den här tycker jag du kan sätta in: http://www.facebook.com/photo.php?pid=1441434&op=2&o=all&view=all&subj=553575555&id=684690461