onsdag 23 januari 2008

Duktiga Graziella!

Idag ska det fixas och donas. På listan står det;

* gå till Firenze's kommun-hus (eller vad det nu heter) och informera mig om kurser och andra intressanta saker att göra här i Firenze (här kan man tydligen hitta lite billigare men bra kurser!)
* gå till diverse klädbutiker och lämna mitt CV och försöka flirta till mig ett jobb!
* gå till Vodafonebutiken och informera mig om varför jag inte får nån faktura med mina mobilräkningar (??) har de fel adress??
* hitta en bra maskara
* informera mig om hur mycket en cykel kostar eller om man kan köpa en begagnad. Nu börjar det bli lite finare väder så jag kanske kan börja röra mig lite lättare med cykel istället för att vänta och trängas i bussen.

Ja, det var det....sen kommer jag inte ihåg nåt mer. Det får nog räcka för idag. Sen får vi se om jag träffar Judy eller Silvia, eller om jag spenderar kvällen hemma...

Har lite svårt att sova för tillfället, eller - jag somnar lätt men sen vaknar jag flera gånger under natten så jag är aldrig riktigt utvilad - jag går på kaffe. Så egentligen borde jag väl vila mig efter dagen på stan. Men jag vill hålla mig sysselsatt - klarar inte av att vara ledig på eftermiddagarna längre...det håller inte i längden.

Jag vill jobba - men med något kul som inte har med gamlingar att göra!
Eller ta någon fotokurs eller liknande.
Och så vill jag börja träna - Yoga eller Pilates. Hur allt detta ska gå ihop vet jag inte men NÅT måste jag hitta på!

Punkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle aldrig sökt upp Vodafone för att dom inte skickar min räkning. Vänta tills dom (om) stänger av din mobil och gå sedan och klaga. Kräv att du ska få ringa gratis eller slippa betala eftersom dom slarvat med din adress.