fredag 22 februari 2008

No internet - No blogging

Äntligen har allt fixat sig med mitt internet. Jag har inte lyckats komma in på mitt internet sen början av förra veckan och när jag väl förstod att detta inte bara var tillfälligt, vilket det ibland brukar vara när man surfar med mobil som modem, så gick jag till affären (måndags) - som hade sängt just den dagen! Och dagen efter när jag skulle tillbaka vaknade jag upp med världens illamående och har legat till sängs sen dess.

Så, idag äntligen fredag eftermiddag - frisk - eller åtminstone någorlunda - in till stan, fixa till internet - allt ok nu. Tog mig till ett mysigt internetcafé som min kompis tipsat mig om där jag inte betalar mer än det jag dricker eller äter. Och visst är det mysigt! De spelar bara en aning för hög musik just nu för att kunna koncentrera sig ordentligt. Och det sitter en tjej här intill som pluggar för fullt - stackarn!

Kvällens planer ser lugna ut. Blev bjuden att gå på bio med en möjlig utekväll som följd, men jag tackade nej eftersom jag imorse fortfarande kände mig lite krasslig. Tar det säkra inför det osäkra - vill bli frisk!

Men som sagt, nu har jag internet igen så i'll be back soon!

ciao...

Inga kommentarer: