söndag 31 augusti 2008

söndag - IKEA!

tiden rinner iväg. vaknade 10.00, gick upp 10.30... vet inte riktigt vad jag gjort sen dess mer än pratat i telefon och suttiti framför datorn och nu plötsligt är klockan nästan 13.00!!

det är söndag och jag är ledig - äntligen! och igår fick jag beskedet att från och med den här veckan och åtminstone hela september kommer jag att ha söndag och måndag ledigt! två dagar i rad! wiieee! denna dag ska iaf spenderas på IKEA med Silvia. vi har båda precis fått oss nya lyor och nu blir det dags för shopping - eller åtminstone "fönster-shopping" ! (kan ju inte spendera bort alla mina pengar!

så klockan 14 tar vi gratisbussen ut till IKEA och antagligen kommer det väl bli svensk mat också...och dämpa min saknad till Sverige...
så, snart måste jag slita mig ifrån datorn och göra mig i ordning!

lämnar er med en underbar låt från the Postal Service som blivit en ny favorit i min spellista - hoppas ni inte fått nog av mina små youtube-klipp..! (har blivit rätt många senaste tiden!)

så hej hopp - nu ska jag till "Sverige"!

Inga kommentarer: