onsdag 13 augusti 2008

det är hett hett hett....

Det är onsdag och jag har min lediga dag...äntligen!!

Hade tänkt ta mig upp tidigt fixa allt hemma för att sen åka till poolen vid le cascine för att bättra på min numera ljusbruna bränna...men efter dessa tröttsamma slitna veckorna kände jag att jag ändå behövde sova. Och när jag väl gick ut för att handla lite mat såg jag att det var ganska molnigt..så någon seriös solning blir det nog inte...däremot ska jag ta med mig en bok och lägga mig i parken istället..! För inne går det inte att vara....det är hett hett hett...som en bastu...jag skojar inte!! Det går knappt att ha normala kläder på sig!

På fredag är det Ferro Agosto och jag är ledig...hoppas på en dag på stranden, men det beror på om vi hittar nån med bil...får se!

1 kommentar:

Mia sa...

jag har också stekt lite vid poolen idag men imorrn blir det nog Venice beach.

Kram mia