torsdag 28 augusti 2008

Italian speaks english

1 kommentar:

Mia sa...

Förslag på kurser i Italien har jag inte däremot är det alltid bra att testa sig fram. Så var inte rädd för att hoppa på en kurs och testa, se om det är något för dig. Hur det än slutar så lär man känna sig själv bättre, vad man tycker om och vad man passar för etc. Det är väl så jag jobbat mig fram. Har ju aldrig läst målmedvetet på uni. Precis som du känner jag stress och panik från pappsen som gärna ser att jag bor i ett radhus med rabatter och fast anställning - på så sätt behöver han inte oroa sig för var jag är.
Ibland får jag den paniken med men det typiska ekorrhjulet är inte menat för alla. Det betyder ju inte att vi inte kan få ganska spektakulära liv vi med. Radhus är enligt mig, överskattat! :)
(Nu lovar jag dig att ödet kommer göra så jag hamnar i ett!)

Angående killar, det är ALLTID komplicerat! Jag dejtar en fransman nu vilket jag jämför med rysk roulett!

Ha de bra!
Kram Mia

PS. Älskar våra "pratstunder". Är du kvar därnere i ett år till får jag nog komma o hälsa på!