söndag 8 mars 2009

Hello Stockholm!

Då var man äntligen på semester! Och vad innebär det? STOCKHOLM!! Here I am!!

Jag har en hel vecka på mig att vandra runt i min härliga stad, och framför allt träffa alla mina vänner som jag inte sett på evigheter och saknat så!!

Jag går nog på extra energi just nu för det har inte blivit så mycket sömn de senaste nätterna, utgång på fredagen och sedan packning plus prat hela lördagen för att sen gå upp klockan 4 på morgonen för att ta flyget 07.00. Anlände sedan till Stockholm 11.30 efter kvick mellanlanding i München och har sedan dess spenderat hela eftermiddagen med mina kära föräldrar.

Väntade mig faktiskt kallare väder. Jag menar, jag har ju vant mig vid italienska kalla plusgrader, fuktiga sådana som tränger sig in i skelettet. Och bara tanken på att jag redan fryser av plusgrader och nu skulle ta mig till minusgrader gjorde mig lite nervig. Jag som är van med att gå i leggins och ibland skinnjacka. Men, ännu har jag inte panikat. Det är ju trots allt en torrare kyla här, som inte känns på samma sätt... får se dock hur det blir med de där legginsen...

Kära Stockholm...

Det var så länge sen sist, men ändå känns det som om jag aldrig lämnat dig. Men så är det väl att komma hem...

2 kommentarer:

Mia sa...

Välkommen hem till slasket!

Kram Mia

Mia sa...

haha nej jag tänkte ni kanske ville slippa mig. men jag personligen är überglad att en låt som inte Bert Karlsson skrivit vann. Och att det är en riktig sångerska, riktig, jag menar hon kommer inte från idolfabriken. o jag tror hennes låt kan slå väldigt bra, speciellt i östeuropa.

kram