måndag 1 september 2008

detaljer...

Så. Ikea var kul. Där var vi, två lite smått förvirrade tjejer utan nån riktig aning om vad vi skulle köpa eller åtminstone vad vi skulle prioritera att köpa...men som vanligt blir det många smågrejer som egentligen kanske inte var de viktigaste som behövdes just nu, men som man ändå plockar med sig för "det kostar ju så lite". Någon svensk mat blev det inte heller...jag som är van med mammas goda lax kände mig inte så frestad av Ikea lax à la Italy - så det blev lasange istället! Kul hade vi iallafall, men vi kom nog fram till att nästa gång vi åker till Ikea åker vi en dag som inte heter söndag. Vi var helt tomma av utmatting när vi kom tillbaka till Florens... Alldeles för mycket folk på samma ställe...

Här kommer iallafall lite "godbitar" av mitt rum som börjar få sin form...


2 kommentarer:

Mia sa...

Va fick du inte ens med dig lite Marabou hem!? Nämen jisses, det har aldrig hänt mig.

Fler bilder önskas! Det ser verkligen jättefint ut.

Kram Mia

Mia sa...

halloj!Hur har helgen varit?

Här släpar jag med mig en toarulle vart jag än går, du skulle se nyansen på min igentäppta näsa. :)

Kram Mia