måndag 7 juli 2008

förlåt men jag orkar inte

äntligen ett inlägg.....!!!

men icke.

jag orkar helt enkelt inte skriva några inlägg längre. eller rättare sagt hinner inte.

mitt liv går i 100% just nu. jobbar, jobbar jobbar, sen efter varje dag blir det en öl, eller en aperitivo eller middag med kollegorna..så har mina underbara svenskor Maria och Mikaela varit på besök en vecka och det blev ju galet galet roligt men fullt upp. och nu om en vecka bär det av till Sicilien en vecka - äntligen!! Med den här 40graders hettan går det inte att vara i stan, även fast jag spenderar mestadels i aircondition-rum....men usch det klibbar ändå!

hur som helst oroa er inte. jag kommer tillbaka. måste bara få va lite nu. :)

ps. jag har hittat ny bostad!!! med en utav mina kollegor, precis längs floden arno - underbart stort rum och härligt folk - i stan!! flyttar i slutet av juli. mer info kommer.

puss på er alla!!

Inga kommentarer: