fredag 11 juli 2008

snart bär det av

På söndag bär det äntligen av till Messina, Sicilien. Efter mina tre månaders arbete på Diesel får jag äntligen mig en veckas break - lagom till Rean som startar imorgon. Det är fullt upp just nu och det behövs verkligen en veckas sol och bad, och jag längtar sååå till alla mina vänner där nere!


Hur som helst innebär detta att jag inte kommer att skriva på ett tag. Även på grund av mitt internet går ut nu i veckan och det är onödigt att betala för ännu en månad då jag om bara två veckor kommer att flytta till en lägenhet med Wireless... så, lite paus blir det om jag inte hittar på nåt annat.

Imorgon ska jag jobba min sista dag, sen bär det ut med kollegorna för att fira av vår chef som i augusti kommer att sluta för att klättra vidare på karriärstegen. Tyvärr hamnade denna avskedsmiddag just när min kära pappa kommer hit och kommer inte kunna möta honom. Men jag kommer att få hela veckan med honom på Sicilien så det får bli såhär den här gången. Sen på söndagen blir det en walk på stan och sedan bär det av. Wiiiieee!!!


Så. Arrivederci!!!


1 kommentar:

Mia sa...

Hur har du det därnere? På TV visar de en deckare fron just Sicilien, Kommissarie Montalbano, nåt du känner igen? :)

Själv sticker jag också till solen snart och som du säger i inlägget ovan, jag kommer gladeligen gå på den "krockfria" sidan för sommaren i Sverige har bara inneburit regn.

Kram Mia