måndag 23 februari 2009

buongiorno everybody

Så var det dags att vaka upp denna härliga måndag. Med täppt näsa. Och massor att göra. Suck.

Fick en mysig morgonhälsning från en vän på msn, som livade upp stämningen lite en morgon som denna...men sen försvann han i vimmlet... Jaha, då var det bara att slänga sig i duschen då. För nu ska det bära av till min estetista och sen handlas mat för att sen gå förbi doktorn och få mitt sjukcertifikat som ska skickas till jobbet och INPS...krångligt ska det vara när man jobbar och är sjuk här i Italien. Certifikat här och intyg där. Jaja, vi får väl se hur min läkare tycker att ja mår. Om det blir ännu en dag hemma eller icke.. Ja känner mig lite bättre, men jag har ju trots allt fortfarande inte tagit mig ur sängen så mer kan jag inte säga...

A presto!

Inga kommentarer: