måndag 24 november 2008

tillbaka till verkligheten..?

Det är som att vakna upp från en dröm. Dagarna flyger iväg och ändå känns det som jag alltid står kvar på samma ruta.

Inget har egentligen förändrats under dessa dagar, eller rättare sagt veckor som jag varit borta från bloggen. Jag jobbar fortfarande på Diesel, bor fortfarande i mitt stora fina rum (som jag ännu inte helt fått ordning på...) umgås med mina vänner + nya vänner, varit på konserter, fester, middagar - har firat Diesels födelsedag och framför allt ett år i Florens (den 10 okt). Och egentligen har jag inte någon riktig bra ursäkt varför jag inte bloggat på så länge. Jag har väl helt enkelt inte haft lust, tiden har gått till annat. För jag har nog haft saker att berätta, men tid och ork att ägna till bloggen har på nåt sätt kommit undan. Men vi ska kanske få igång det igen. Efter att jag vaknat upp ur denna dimma som jag haft - speciellt senaste veckan då allt som inte fick hända hände...

Inga kommentarer: